Wednesday, 9 March 2011

bila aku buat PROJEK!!

so agak2 korng, apa projek aku buat???
TUT....TUT.....


nama projek aku
'LEADING YOUR WAY TO CHEMICAL ENGINEERING'

projek nie nk kenalkn FKK aku kat budak2 sek men yg bkal smbung pelajaran.
so aku n the gang decide buat kat sek men sri mersing.
byk gak ar problem luaran dan dalaman timbul..
PENING2..
tp ok lh, ktorg dpt handle all problem dgn SEJUK.
nama pun leadership kn..
huhu..

so aku nk attach seketul dua gambar yg aku snap time program 2..


nie lh budak2 SMK sri mersing yg ktorg buli.

 time group aku handle buat pelan sekolah idaman diorg

nie pulak time buat 'balancing paper'

 time buat demo

nie time anak2 buah aku berebut buka hamper yg diorg menang.

nie pulak time bahagi harta kutipan dari projek ktorg


So nielh yg beberape ketul 2 k.
aku malas nk upload byk2.

so kesimpulannya program nie berjaya.
msk paper KOSMO, SINARAN HARIAN JOHOR & UTUSAN k.
famous tul rasanya..
huhu..

Projek ktorng nie akan diteruskan lagi sem depan.
tp dh jd under MPP plak.
MPP 2 berminat dgn projek nie..
huhu..

so next destination  daerah ENDAU
so budak2 sek daerah ENDAU get ready k.
tp next sem lh.
hahahah...

by the way thanx 2 all committees, madam miradatul, miss shikin, en mohibah,
smk sri mersing, cikgu2, pak guard, warden n pak cik driver yg mantap.
thanx a lot u all...


''UiTM DIHATIKU''

**pada adik2 smk sri mersing 2, u all the best..
**pada yg xdpt ikut, jangan jealous or marah2, next sem ada lg k.


No comments: