Sunday, 13 March 2011

KISAH MALAM 13 MARCH 2011

DETIK 8 P.M, 13 MARCH 2011...

Aku n the gang ada performance..

GUESS WHAT???

huhuhu..
aku n the gang ada performance erobik lh..
kat DATARAN CENDEKIWAN uitm shah alam.

Tajuk tema kali nie KEBUDAYAAN..
so korang fikir2 lh klu 
KEBUDAYAAN, CHEMICAL MOVEMENT and EROBIK 
digabung menjadi satu..
pergh... memang MANTAP.

Tp ALHAMDULILAH mendapat sambutan
Dekan FKK n timbalannya pon join k..
Lecture2 lain jgn ckp lh..
MANTAP gitu...

Erobik nie sempena GO GREEN 2011..
 
 
 
so adalh bukak boots, jualan, pameran, n yg best
MOVIE FKK MENJERIT..
 
So aku nk attach lh setandan dua gmbr time 2.
tp gambar time erobik blom ada lg..
aku blom ambik dgn kwn aku..

nie madam miradatul yg TERBAIK..
dia tgah menguji kehebatan beliau letak telur atas mentol in 90 sec k..

nie sebahagian geng erobik aku..
After erobik, madam belanja makan..
SUKA2 ;P
yg pai 2, madam buat sendiri k..
Sedap gler...

Nie Chemi_car.
kete 2 digerakkan dgn mengunakan tanah + chemical, Bkn bateri k..
yg kat belakang 2 Madam Miradatul. 
 
Nie Geng2 Erobik aku yang SENGAL2

So nie lh Setandan Dua gambar k..
gmbr aku xde pon kn..
Aku xsuka Publisiti..
HUHU..


*THANX 2 madam MIRADATUL NAJWA.
*THANX 2 geng2 erobik yg SENGAL.
**p/s: Klu ada apa2 event, jemputlh ktong untuk erobik k..


2 comments:

miss nailofar... said...

mne pic yg setandan dua tu?
nak jugak nengoknye...
huhu..
;p

fAh!m1 said...

gmbr yg selebihnya dibekukan for temporary..