Friday, 16 September 2011

hobi aku tak pelik k!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

semua org ada hobi tersendiri kn.
macam 2 jugak dgn aku.
bg aku ianya biasa je, tak pelik pon.
tp ramai yg selalu duk usha2 koleksi aku,
tambah2 golongan perempuan.
aku bukannya suka kumpul bra ke, underwear ke, pad ke or apa2 yg pelik lh.
cuma item biasa je.
ianya cute dan menambat hati aku.
tp yg aku mgaku pelik cikit, aku xsuka beli benda nie tp aku suka org lain yg bg.
kalau aku tgk kat kedai, aku rasa xmenarik, 
 tp bila ada pd org lain,

WAH!!! AWESOME!! COOL!! CUTE SGT!!

kadang2 2, aku mintak je pberian ikhlas org 2, tp bkn semua org yg sangup kasi kn.
tambah2 yg meminta 2 adalah aku seorang lelaki.
whatever lh kn..
yg penting aku sukakannya.
aku pon xsedar bila aku boleh jd minat dgn benda2 mcm nie.
nk kata aku nie bjiwa ppuan, xkot.
nk kata aku nie lembut, xkn kot.
nk kata aku nie khunsa,  lg lh xkn.
nk kata dh btukar hormon, lg lh mustahil.
so apasal ek??

so nielh several colection aku atas pberian kwn2 dan lecturer tersayang.

pemberian madam miradatul najwa (dr johor)

4 sekawan pmberian madam miradatul najwa (dr terengganu)

juga pemberian madam miradatul najwa (dr xtau)

burung hantu dh jd lanun, mata dh hilang.. hihi

nie di beg aku

sebenarnya ada lg, tp cukuplh setakat nie je yg aku upload k.
n jika ada sape2 ada kerongsang yg cute n nk bg kat aku,
sila-silakn lh k..
 aku ok je..
hihi..

**PELIK KE HOBI AKU KUMPUL KERONGSANG??


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 comments:

cik kumbang said...

hobi yang unik :)

MOHD FAHIMI AB. RASHID said...

huhu..
agak ar kot..

Ipah said...

lucu kali hobinya. bagus :D

MOHD FAHIMI AB. RASHID said...

lucu dan unik k.
so klu awk nk kasi kerongsang awk yg menarik,
sy ok je... :p

C.I.N.T.A said...

hobi u tak pelik tapi unik sebab u lelaki jarang ade lelaki yang kumpul kerongsang ni ☺

MOHD FAHIMI AB. RASHID said...

mmg unik.
tp cute klu kumpul byk2..
huhu

mas muhammad said...

unik..tp aneh..=p