Monday, 2 May 2011

LeLAki tut....

kali nie aku nk share ttg lelaki plak.
n mostly kena btang idung aku sndri lh..
adoi... truknya aku nie...


 Dlm entry nie (aku myamar jd wanita k..) huhu...
 so nie lh serba cikit k..


Lelaki yg selalu kata "Abg mmg syg kpd Sayang, tp abg belum ready lagi utk hubungan yg lebih serius."
Hm… camana kalu kita dah kawan ngan lelaki tu dekat 5 tahun, tetiba dia ckp camtu?

Lelaki yg slalu sgt hantar sms tak kira masa. Jangan terpedaya dengan laki yg macamni. Pada mulanya anda akan rasa dialah tempat anda mengadu segala masalah. Dia selalu ada. Tapi hakikatnya, dia akan mengeluarkan kata2 manis bila dia benar2 memerlukan anda dan anda pula sekadar tempat menghiburkan hati dia. Tapi, bila anda benar2 perlukan dia, lansung dia tak balas sms anda tu. Jgn le tanya soklan "ngape dulu2 awk bleh je sms saya slalu, tapi skang satu sms pun susah nak dpt?" sniri mau ingat daa…

Lelaki yg suka mengajak anda keluar seolah-olah teman tapi mesra. Awas, dia Cuma ajak anda keluar sbb dia takda kawan , tapi anda pula yg terperasan lebih. Jangan buang masa buleh?

Lelaki yg sudah ada kekasih hati, tapi tetap mahukan anda. Hah, ni spesis gelojoh tak hengat nih! Bad news, laki camni sgt byk populasinya di muka bumi. Tet!

Lelaki yg selalu fikir yg apa je dia buat semua betul sedangkan pandangan anda semua salah. Kalau anda wat salah, kemain lagi kena marah. Kalu tang dia wat salah tu, kita takleh tegur sbb anggap diri dia tu berkelebihan. Ego terlampau tinggi pun tak bagus juga.

Lelaki yg sgt naif, mementingkan diri semata-mata. Kita dah berterus-terang ttg sesuatu, tapi dia tak amik kisah sikit pun sebaliknya berkata yg kita ini yg suka fikir bukan2 atau pun perkara yg kita fikir itu remeh-temah sahaja.

Lelaki yg tidak tahu kehendak diri. Nak buat keputusan pun susah. Contoh, lelaki ini ada masalah nak bagitau mak dia yg dia sedang berkomitmen dengan seorang gadis, dengan alasan mak dia ni 'lain dari yg lain'. Well... mcm mana nak bina keluarga sendiri dengan lelaki yg begini?

Lelaki yg suka mengganggu anda walaupun diberitahu anda sibuk, dia nak mengganggu juga.

Lelaki yg sering mengutuk lelaki lain dengan harapan anda tak akan mendekati ngan lelaki yg dikutuknya itu. Padahal, dia ni seorang yg cemburu dan sentiasa mengawasi anda.

Lelaki yg tidak dapat memberi layanan betul kpd seorang wanita. Camana kah layanan yg betul? Definitely bukan dengan cara BILA SALAH TEMPELENG AJE…

Lelaki yg tak de ciri2 kepimpinan. Sila hantar dia pegi Kursus Kepimpinan jika perlu.


**ADOI... MENUSUK KALBU>>>>